Can't record in Prezi Video over 15 minutes?

I have an upgraded account and it won’t let me record over 15 minutes - why?

1 Like

Hello @Joshua_Kim, to record a video longer than 15 minutes you have to use the Prezi Video desktop app. You can download it by clicking here. Let me know if this was helpful. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wow. This post should probably be re-worded to accommodate members who have beliefs that would be offended by the nature of the language. JMHO.

1 Like

Agree. This isn’t an appropriate way to express public frustration in a diverse forum. And I think moderators should moderate in this case.

@Joshua_Kim we have edited your reply as it’s part of our Community Guidelines that you shouldn’t post anything that a person would consider offensive, abusive, or hate speech. You can read more on this here.

Please, be mindful about these guidelines whenever posting in the forum.

@Sean_Buell and @JM_Scott, thanks for raising awareness for this!

Nobody cares Sean, the platform is not the most user friendly and has lots of UI headaches.

Hello again @Joshua_Kim, would you mind to share further feedback on those with us?

I care. I am somebody.
JM_Scott also indicated that he cared.
Tone it down.

1 Like

Buenos dias, porfa cuanto tiempo me permite prezi grabar un video en alguna de las opciones pagando o con suscripcion?. Gracias

Hola, @Diego_Pelaez he adjuntado su comentario a la publicación correspondiente.
Actualmente, en la versión web de Prezi Video, solo puede grabar durante 15 minutos. Para grabaciones más largas, tendría que usar la aplicación de escritorio Prezi Video, que puede descargar desde aquí.

Gracias por comunicarsen conmigo, porfa pido esta ayuda

neceito grabar unos videos con presentacion para una clase de nuestra escuela, pero es promedio 1 hora o 2 horas que dura, quisiera saber cual de todas es la mejor opcion para suscribirme y pagar (mi correo no termina en .org ni en .edu), esta es la primera vez que yo usaria prezi pero la he estado estudiando y me parece excelente, quisiera adquirir EDU PLUS, ¿esta me serviria? Gracias

@Diego_Pelaez
Te estoy enviando un correo electrónico a la dirección asociada con tu cuenta de Prezi para ayudarte mejor.