Geen toegang tot presentatie

Hi,

Ik moet een presentatie aanpassen, maar nu wordt er aangegeven dat de presentatie niet toegankelijk is.
Ik heb al gecontroleerd bij de chrome instellingen of de ‘hardwareversnelling’ aanstaat.

Hoe kan ik wel toegang krijgen?

Hoi,

Sorry dat je geconfronteerd wordt met een probleem.

Kunt u ons alstublieft een link naar de presentatie sturen?
Kunt u ons ook de Chrome-versie en uw computerspecificaties laten weten? Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat het apparaat voldoet aan de systeemvereisten.

Zorg er ook voor dat de firewall of adblocker niet in de weg zitten.

Hi,

Sorry you are facing with an issue.

Could you please send us link to the presentation?
Also, could you please let us know the Chrome version and your computer specifications? It is important to make sure the machine meets the system requirements.

Also, please make sure firewall or adblocker are not getting in the way.

Hi,

De link naar de presentatie is: https://prezi.com/p/_xe42kronoaa/

De Chrome-versie is: 70.0.3538.77 (officiële build) (64 bits)

Persoonlijk denk ik dat het probleem gelegen is in het feit dat wij “in de cloud” werken. Ik heb dus geen zogenoemde stand-alone computer.
Ons hele (zakelijk) systeem is ge-outsourced.

Hebben jullie daar een oplossing voor?

Ik hoor graag van je

U hebt absoluut gelijk, als u een op de cloud gebaseerd systeem gebruikt, is dit waarschijnlijk de reden achter het probleem.

Helaas kunnen we in dit geval niets anders voorstellen dan overschakelen naar een “zelfstandige” computer.

You are absolutely correct, if you are using a cloud-based system, it is most likely the reason behind the issue.

Unfortunately, in this case, we cannot suggest anything else except for switching to a “stand-alone” computer.