Unable to convert Classic presentations (edit greyed out)

Hi @Consuelo_Gutierrez_O, your Classic license has been downgraded. Please note that on a Public license you do not have privacy control available on your account.

Claro, lo que ocurre es que no se puede hacer nada porque la opción de Editar aparece sombreada y no se puede utilizar tampoco. Sólo puedo darle a a Presentar.

Hola, y aquí veis que las dos aparecen Caducadas. Y las de Classic no se pueden ampliar.

Hola @Diana_Sanchez_Sanche, He rebajado su licencia de Prezi Classic, por lo que ahora debería poder migrar sus presentaciones de Classic a Present.

Hello!

My Pro License has expired and now I am unable to make edits to my presentation. Could you please downgrade my Prezis so I am able to use them again?

Hello @Hannah_Peck, we apologize for the delayed response! We’ve downgraded your license, so you should be able to convert and edit your presentations now, could you please check it?

Thank you! I am now able to edit!

1 Like

Hi
I have this same problem. I am unable to edit my classic presentations or migrate them. The pencil icon is greyed out and cannot be clicked. I would like edit or convert to Present. I don’t appear to have the option to convert either.

can you help please?
Please downgrade me to the free license to do this.
Thanks

Hello @Owen_ODoherty, your license has been downgraded, could you please check if you’re able to migrate and edit your presentations?

Hope to hear from you soon!

Hi, I can’t edit my existing Prezi Classic and I need to do it for a presentation tomorrow. Can you advise? It shows the edit button a greyed out.

Here is the link BDBF 'I Was There' by nicola Benge

I only need to edit slide 5!

Hi @nicola_Benge, I’ve merged your question to the relevant topic.
I think the issue was because you’ve had an expired Classic license. I have updated your account, could you please try again?

Hooray it works!

1 Like

Hello, same problem here. Would / could you reset my account to a basic one? Thank you in advance. Grt Matthijs Bakker

Hello @Matthijs_Bakker, you should be able to convert your presentations now :slight_smile:

Necesito ayuda, se han borrado el 60% de mis proyectos de prezi de escritorio (clasic) y cuando ingreso a mi cuenta online: Estan ahi! pero no puedo editarlos, ni descargarlos, ni compartirlos, porque no tengo la licencia online.
Como puedo hacer para que se sincronicen nuevamente!?

Hola @Karen_Friedrich, he adjuntado su comentario a la publicación correspondiente.

Con la desactivación de Flash, ya no es posible editar a través del editor Classic, por lo que creamos un nuevo editor mejorado, llamado Prezi Present, que le permite editar sus presentaciones. Le recomiendo que consulte este artículo sobre cómo hacerlo. Solo necesitará convertir las presentaciones que quiere editar, si solo desea presentarlas, no necesitará hacerlo y aún puede compartir los enlaces de visualización :slight_smile:

Le hemos dado acceso temporalmente una licencia Classic para que pueda convertir sus presentaciones, una vez que tenía el plan Pro Minus.

Por favor, tenga en cuenta que existen dos aplicaciones distintas, una para Prezi Classic y otra para Present, que puede bajar aquí, y por eso no puede ver todas sus presentaciones dentro de una de las aplicaciones.

Espero que esto le haya podido ayudar, y por favor, avísenos si tiene más alguna pregunta!

Can you also downgrade my account? Thanks so much!

Hello @Kay_Fisher, we have downgraded your account :slight_smile:

i am having the same problem, cannot click edit button. my classic license (EDU Pro) is canceled/expired. would you like to fix it? reseting or maybe renew it. i need to convert my prezi classic to next.

thx.