Using embedded videos in Prezi Video

Hi @Christopher_Christia, I’ve merged your question to the relevant topic.

Could you please check the answer above?

Bei eingebetteten Videos kommt kein Ton beim Gegenüber an.
Ich selbst höre den Ton.
Woran kann das Problem liegen?
Ich benutze PreziVideo
Das ganze wurde über Teams präsentiert.

Hello @Jurgen_Ell, Ich habe Ihre Frage mit dem entsprechenden Thema zusammengeführt.

Bitte beachten Sie, dass Ihr Mikrofon den Ton aufnehmen sollte, der auf Ihrem Gerät abgespielt wird, um den Ton mit Ihrem Publikum zu teilen.

Sie sollten in der Lage sein, die in diesem Artikel. Bitte stellen Sie sicher, dass Sie die Geräuschunterdrückung ausschalten.

I have a youtube clip that I have inserted into my presentation. I have selected to create a video with my voice over the presentation. How do i get the youtube video to play within my video? I have prezi next.
I have searched all sorts of wordings but to no avail.

ps I am so freakin frustrated that I cannot find a phone number or do a chat with customer support!!!

Hello @Shelly_Bole, I’ve merged your question to the relevant topic.

I HAVE FEW OF MY EARLIERLY RECORDED VIDEO LECTURE IN MY MOBILE PHONE IN .MP4 FORMAT.

Blockquote

I WANT TO IMPORT IT IN PREZI NEXT VIDEO AND WANT TO SIMULTANIOUSLY ADD PREZI FEATURES IN IT. THE FINALLY CREATED PREZI VIDEO WILL BE EXPORTED TO MY YOUTUBE CHANNEL. IT IS POSSIBLE?

Blockquote

Hello @Puneet_Acharya, I merged your post with the relevant thread.

You’re able to insert embedded videos in Prezi Video, both online or in the desktop application, please check this article to know how to do so.

My embedded youtube videos work fine in present mode.
But I need to RECORD my presentation for a project and when I try to the record the presentation the videos that are embedded will not play
HELP

Hello @Mary_Buck1, I’ve merged your question to the relevant topic.