Using embedded videos in the new Prezi Video

Bart and Catarina
Thank you for your replies. If I sign up for the paid-for pro- version and then upload my own video, can that be captured in a Prezi video?

Best
Charles

Hi @Charles_Lambert, this feature is not available yet on any of our licenses, our developers are working on it at the moment.

1 Like

como rodar o video do youtube durante uma gravação? eu tento mas ai o video nao abre simultaneo enquanto gravo uma aula…

Na verdade, fiquei surpreso também com esse efeito durante a preparação da mia apresentação, então, usei o compartilhamento de tela em vez da inserção direta de cam virtual por teleconferência e coloquei o player do YouTube comum em cima dele quando necessário. Primeiro você precisa ajustar o tamanho para que você simplesmente precise mover a janela. Não é tão conveniente, mas funciona.

Olá @maria_tereza_braga_v, juntei o seu comentário à publicação correspondente. Neste momento ainda não é possível inserir vídeos no Prezi Video, mas esta característica estará disponível em breve.

Como solução alternativa posso sugerir para baixar o vídeo e usar um editor de vídeo externo para inserir o seu vídeo do Youtube.

Espero que tenha ajudado! :slight_smile:

I have the same need to embed a YouTube video in a Prezi Video. Where is the relevant thread, please?

Hey @Eric_Stewart at the moment it’s not possible to embed YouTube videos to a Prezi Video, however it’s a feature we’re currently developing, we’ll update you once it’s available :slight_smile:

One more user asking for it! I would like to use the videos inserted in the presentation with Prezi Video.

2 Likes

Same issue, ine more user asking for it! I would like to use the videos inserted in the presentation with Prezi Video.

Have you news about?